Recht op betaling na niet doorgaan dienst?
Auteur | Bericht |
---|---|
Tineke |
Geplaatst: dinsdag 06 Oktober 2009 10:51
Hallo, een beetje sneu voor de client waar ik geacht werd een dienst te doen, ze bleek overleden......Helaas ook voor mij, ik had dit niet doorgekregen van het bemiddelingsbureau, vergeten mij af te melden. Ik stond wel op het dienstrooster. Allemaal niet expres gedaan natuurlijk. Maar mijn vraag: kan ik een vergoeding claimen ( of een deel) voor de tijd die ik investeerde en de tijd die ik beschikbaar was? In die tijd had ik een andere dienst kunnen doen. Graag reacties, bedankt alvast. |
Geplaatst: dinsdag 06 Oktober 2009 11:38
Natuurlijk kan dat. Bij het bemiddelingsbureau. Of ze daar op ingaan is niets van te zeggen. Het is denk ik ook niet iets om een halszaak van te maken, maar wel om te kijken wat voor reactie je krijgt. Hm, de klok van het forum loopt een uur achter. |
|
Geplaatst: woensdag 07 Oktober 2009 09:29
Als iemand onverwachts overlijd is het logisch dat je nog op het dienstrooster stond,en vergeten jou in te lichten hierover is ook wel begrijpelijk.Ik weet uit ervaring dat er zoveel ineens geregeld moet worden terwijl je ook nog verdriet heb.En een beetje sneu voor die persoon die overleden is...kan best kwetsend overkomen voor de nabestaanden.En dan kom jij ook nog eens om een vergoeding vragen of een deel.Ik vind het een beetje wrang. |
|
Geplaatst: woensdag 07 Oktober 2009 10:13
Volgens de standaard SVB contracten kan er bij afloop van het PGB nog een maand salaris betaald en gedeclareerd worden, mits het budget dat toelaat. Als dit tussen het bureau en de cliënt ook zo is afgesproken, zie ik niet in waarom ze deze betaling niet aan jou zouden kunnen doorgeven. |
|
Tineke |
Geplaatst: vrijdag 09 Oktober 2009 12:30
Even een kleine reactie: ten eerste hoefde de fam. mij niet te bellen maar het bemiddelingsbureau, iedereen is verder ingelicht maar mij zijn ze vergeten. De fam. heeft hier verder geen weet van. Ik stel het bureau ook aansprakelijk, ik heb het niet over gevoelens. Dat begrijp ik ook wel. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk