Uurloon
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 14 Oktober 2009 15:34
Hallo, Ik heb een vraag met betrekking tot het bruto-uurloon. Ik ben afgestudeerd HBO SPH'er en heb +/- 2 jaar ervaring in de jeugdzorg. Momenteel volg ik nog de post HBO-opleiding Intensieve Ambulante Gezinsbegeleiding. Via het PGB wil ik graag eenvoudige ondersteunende of activerende begeleiding bieden aan kinderen en/of gezinnen. Ik wil werken via een arbeidsovereenkomst. Wat is een goede indicatie voor een bruto-uurloon? Reiskosten exclusief. |
|
Geplaatst: woensdag 14 Oktober 2009 15:52
"Ik wil werken via een arbeidsovereenkomst. " Als U bedoelt met alle sociale voorzieningen van dien dan moet U op minimaal 4 dagen per week bij dezelfde opdrachtgever werken. € 20.- per uur is dan redelijk. Bij minder kunt U zich via UWV zelf verzekeren. In dat geval is rond de €30.- per uur redelijk. Het gaat dan om werk waarvoor Uw diploma's relevant zijn. Anders wordt het uurloon lager. |
|
Geplaatst: woensdag 14 Oktober 2009 15:59
Ik wil graag minder dan 4 dagen per week werken. Is het dan niet mogelijk om via een arbeidscontract te werken? Welke opties zijn er dan? |
|
Geplaatst: woensdag 14 Oktober 2009 19:44
Kijk eens op www.svb.nl Daar staan de verschillende contracten op en de mogelijke afspraken, die U kunt maken. Als U het ziektewetrisico, WIA en WW wilt verzekeren, kunt U als gezegd bij het UWV terecht. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk