opnieuw bekwaam worden
Auteur | Bericht |
---|---|
Annette |
Geplaatst: vrijdag 16 Oktober 2009 12:03
ik ga voor een klein aantal uren als A verpleegkundige (volgens dienstverlening aan huis) voor client met PGB aan het werk. Hoe kan ik op een betaalbare manier weer bekwaam worden, als er handelingen moeten worden verricht, waarin ik inmiddels niet meer bekwaam ben. Van het bijscholingscentrum ben ik al op de hoogte. Graag praktische tips. |
Geplaatst: zaterdag 17 Oktober 2009 18:10
Hallo Annette, Ik ben ook zoekende. Doe wel af en toe een workshop bij de V&VN, beroepsvereniging voor verpleegkundigen, maar deze zijn helaas vooral gericht op ziekenhuizen en teams. Leiden is voor mij ook veel te ver. Ik zoek iets in de omgeving van Utrecht. Groeten, Annet |
|
Annette |
Geplaatst: donderdag 22 Oktober 2009 23:26
Ik heb eens contact opgenomen met bijscholingscentrum Leiden. Zij schijnen wel bezig te zijn om ook elders in het land bijscholing in de zorg te kunnen gaan aanbieden. Toch vraag ik me nog steeds af of er ook mensen zijn die scholing en bekwaming via een polikliniek, verpleegafdeling, of huisarts hebben kunnen verwerven ??? |
Sander |
Geplaatst: vrijdag 23 Oktober 2009 22:33
Ik ken vanuit een zorginstelling de richtlijn dat je 3 maal de handeling (waarin je bekwaam moet worden) moet uitvoeren onder toeziend oog van een BIG-geregistreerde. Misschien kan je iemand vinden die BIG geregistreerd is en je hierbij kan helpen?? |
Inge |
Geplaatst: woensdag 28 Oktober 2009 15:43
hoi, zelf ben ik opnieuw bekwaam geworden door mij opnieuw te laten authoriseren door de behandelend arts van mijn zorgvrager. ik heb zelf een bekwaamheidsverklaring en raamovereenkomst opgesteld en deze door hem laten tekenen. ik weet dat er meer artsen zijn die zo werken, en voor de verzekering is dit vaak afdoende. Groet, inge |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk