1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

herregistratie A verpleegkundige 2014

Auteur Bericht
Annette Geplaatst: vrijdag 16 Oktober 2009 12:12
Ik voorzie dat ik met mijn weinige uren voor mijn cliënt (PGBhouder) niet aan het gewenste aantal uren op verpleegkundig niveau ga komen, wat geeist wordt voor herregistratie in 2014. Dat betekent dat ik bijscholing zal moeten gaan volgen, wat ik dan, neem ik aan zelf zal moeten betalen.
Niet laten herregistreren is volgens mij ook geen optie, omdat ik dat niet meer bevoegd zal zijn om bepaalde verpleegkundige handelingen te doen, die ik tot dat moment mogelijk wel zal doen.

Graag reacties ?
Geplaatst: zaterdag 17 Oktober 2009 02:48
Is dit niet meer een vraag voor een site die specifiek voor verpleegkundigen is?

Elders las ik net dat verpleging uit de AWBZ is/wordt gehaald (voorzover die daar onder viel) dus hoe het dan met je cliënt komt en met je werk is een grote vraag.
Annette Geplaatst: zaterdag 17 Oktober 2009 22:39
Ik neem aan dat meer zorgverleners in hetzelfde schuitje zitten, en ben benieuwd naar hun visie

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.