1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

starten woonvorm

Auteur Bericht
Francis Geplaatst: zondag 18 Oktober 2009 13:40
Wie heeft informatie voor mij hoe je een woonvorm opstart voor jong volwassenene met een licht verstandelijke beperking.
Ik wil uitzoeken hoe je een woonvorm opstart maar beland in een doolhof van informatie. Ik wil een woonvorm opstarten samen met andere ouders in de provincie Overijssel en het zal gefinancieerd worden met een PGB. We willen een huis laten bouwen. Wie kan mij aangeven waar ik het best informatie kan halen.

Francis
Alida Geplaatst: donderdag 22 Oktober 2009 14:13
Hallo Francis,

Er bestaan meerdere ouderinitiatieven op dit gebied. Misschien eens via google zoeken naar een website van zoiets? Die ouders zullen je vast wel wijzer willen maken...
Ook zijn er organisaties voor zorg voor mensen met een beperking die bij dit soort initiatieven betrokken zijn, de zorg leveren.
Ik zelf zou je ook als orthopedagoog hierbij wel willen ondersteunen, als je interesse hebt, neem dan via een berichtje maar contact met me op.

Succes!
Marianne Geplaatst: donderdag 22 Oktober 2009 15:36
Hallo Francis, MEE heeft medewerkers die zijn toegerust om je door het opstartproces te loodsen. En een lading info. Oók voor hulpverleners.
Marianne

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.