hulp inhuren
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 27 Oktober 2009 09:02
Hallo. Ik mag voor 2 uur in de week individuele hulp in huren, maar ik weet nog niet waar precies ik dat allemaal voor mag gaan gebruiken. De grondslag die gesteld is Psychiatrische aandoening en een Somatische aandoening. Nu is mijn vraag ik ben ook een kleine zelfstandig ondernemer, en dit jaar hebben ze bij mij ook de diagnose dystonie gevonden. nu krijg ik problemen met het vervaardigen van sommige produkten omdat ik daar kracht bij nodig heb, mag ik daar ook het pgb voor gebruiken e.v.t Of wat zou voor mij verder nog een optie kunnen zijn ervoor. M.V.G Maarten Gijsbers |
|
Geplaatst: dinsdag 27 Oktober 2009 17:19
Hallo Maarten, Eigenlijk staat dit bericht in de verkeerde afdeling. De juiste is 'Voor PGB-houders'. Misschien kan de admin dit corrigeren? In de beschikking die je hebt gehad waarin de bedragen staan, staat ook waaraan het bedrag moet worden besteed, b.v. verpleging, begeleiding etc. Als je de vraag aanvult met die informatie weten zorgaanbieders wat voor soort hulp gegeven mag worden en welke ruimte daarvoor bechikbaar is (2u p.w.). Na een keuze te hebben gemaakt uit de aanbieders moet een contract worden opgemaakt en kan het werk beginnen. Tot zover, Groetjes Puran. |
|
Geplaatst: dinsdag 27 Oktober 2009 23:21
Als je nou via een koppelbaasje wat Roemenen of Polen inhuurt, kun je misschien wel D R I E produktiemedewerkers voor die 2 uur per week betalen. |
|
Pim |
Geplaatst: woensdag 28 Oktober 2009 11:30