1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Vrijstelling voor nieuwe opleiding | EXPERTVRAAG

Auteur Bericht
Nationale Hulpgids team Geplaatst: vrijdag 13 November 2009 15:13
[b:b39e12340c]Vraag Ellen[/b:b39e12340c]
Ruim 1 1/2 jaar verricht ik 24-uurs zorg. De medicatie en verpleegtechnische handelingen doet een verpleegkundig co"ordinator. Mijn vooropleiding is havo en daarna 2 jaar opleiding radiologisch laborante (vroegtijdig gestopt). Tijdens deze opleiding heb ik alle verzorgende taken moeten laten aftekenen en heb ook op veel afdelingen stage gelopen. Graag zou ik in het bezit komen van een diploma verzorgende niveau 3 of 4. Kan ik vrijstelling krijgen voor een of meerdere jaren?

[b:b39e12340c]Antwoord Expert[/b:b39e12340c]
Om in aanmerking te komen voor vrijstellingen moet je contact opnemen met een opleidingscentrum waar je een oplieding zou willen gaan volgen. Zij beoordelen aan de hand van de gegevens die jij hebt of je bij hun in aanmerking komt voor vrijstellingen. Zij hebben inderdaad info nodig over de modules die je hebt gevolg en afgerond, vaak willen zij ook de inhoud weten van de modules. Veel Succes.

-------------------------------------------
Deze dienst wordt aangeboden in samenwerking met het bijscholingscentrum: www.bijscholingscentrum.nl

Met deze gratis dienst van ZoekPgbZorg wordt 12 weken geëxperimenteerd. Op basis van de feedback van gebruikers besluiten we of na 12 weken de dienst blijven aanbieden. Op deze vragen kan niet worden gereageerd op het forum. [url=https://www.nationalehulpgids.nl/zoek-pgb-zorg/vraag-experts.html]Stel nu je vraag aan de experts>>[/url]

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.