Overleg zorgaanbieders uitbetalen?
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: vrijdag 13 November 2009 22:06
Hallo, voor de zorgaanbieders heb ik 1 keer in het kwartaal een teamoverleg. Om weer even elkaar te ontmoeten, te bespreken etc. Zo'n 1,5-2 uur. Heb je hier ervaring mee en zo ja, betaal je deze uren uit aan de zorgaanbieders? Dank je! Christel |
Floris (1 op 1 begeleiding voor jongere) |
Geplaatst: zaterdag 14 November 2009 17:38
Zelf heb ik ook zo'n teamoverleg met zorgaanbieders. Als deze mensen hier ook iets inhoudelijk aan hebben voorbereid en echt duidelijk inhoudelijke informatie kunnen geven aan elkaar (feedback, werkwijzes met elkaar kortsluiten, soms een presentatie), betaal ik deze uren uit. Mensen die bij mij nog in opleiding zijn en wel aanwezig zijn bij het teamoverleg betaal ik niet uit, omdat het leren dan voorop staat. |
Geplaatst: zondag 15 November 2009 13:54
Als het werk inhoudelijk is natuurlijk, is het in de vorm van intervisie dus om je zelf als proffesional te verbeteren dan niet. Ondanks nut en noodzaak van intervisie. Jolanda |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 16 November 2009 11:21
Mij lijkt, als u een teamoverleg organiseert wat over uw situatie gaat dat u verplicht bent om alle hulpverleners die daar aan meedoen uit te betalen. Of ze nu een bijdrage leveren of werk ervoor verzetten of niet. Als op uw verzoek intervisie onderdeel is van het teamoverleg hoort dit ook gewoon erbij. U nodigt ze uit, het gaat over uw situatie en u heeft er zelf profijt van dat het team van hulpverleners op een lijn zit. Of u stagiaires of mensen in opleiding uitbetaald en hoeveel is volgens mij ook iets dat u contractueel vastlegt. Het zijn gewone werkuren die ze maken en dan hoort u dat uit te betalen volgens afspraken die daarover zijn gemaakt. Zo werkt het althans in normaal dienstverband. Tenzij u uitdrukkelijk iets anders contractueel afspreekt is dat de normale gang van zaken. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk