ww-uitkering
Auteur | Bericht |
---|---|
Karen |
Geplaatst: dinsdag 22 December 2009 09:41
ik heb 5 jaar voor eenzelfde budgethoudster gewerkt; de eerste 3 jaar met een arbeidscontract (dus met afdracht werkgeverslasten) en de laatste 2 jaar met een urencontract (max 3 dgn). Nu heeft zij de overeenkomst beëindigd en nu vraag ik me af of ik (deels) recht heb op een uitkering. Gaarne reactie, met vriendelijke groet, Karen |
Monique |
Geplaatst: donderdag 22 April 2010 10:07
Hallo, Volgens mij heb je dan geen recht op een ww uitkering. Ik heb met hetzelfde probleem gezeten. Gelukkkig had ik het laatste jaar een 4 dagen regeling en kwam ik wel in aanmerking voor een ww uitkering. Maar anders moet je de UWV daarover even bellen, zij kunnen jou vast vertellen of je daar recht op hebt. En anders even surfen op het net. Bied veel uitkomst succes groeten Monique |
Pim |
Geplaatst: donderdag 22 April 2010 23:48
Aangezien de vraag al geruime tijd eerder gesteld is denk ik dat mevrouw of al antwoord heeft gevonden of een andere manier heeft gevonden om er een weg in te vinden. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk