1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

huishoudelijkhulp

Auteur Bericht
Joyce Geplaatst: zaterdag 26 December 2009 22:08
Graag wil mij aanbieden als hulp in het huishoudelijkwerk in Almere.
Ik krijg nog geen reactie.

Naam Joyce Steinbach

Wellicht dat dit bericht mij iets verder kan helpen.

Wie kan mij meer informatie geven hoe het gaat met de belastingafdracht ?
Moet ik hierover zelf contact opnemen met de belastingdienst

Groet
Joyce Steinbach
Pim Geplaatst: zondag 27 December 2009 11:00
Beste Joyce,

Als u werk wilt vinden via deze website is het min of meer verplicht om zelf daar actief mee aan de slag te gaan. Het systeem van deze website helpt namelijk allerminst om gevonden te worden door zorgvragers, daar uw advertentie danwel op pagina 1, maar de volgende dag op pagina 25 te vinden is in de zoekresultaten. De kans dat u op pagina 1 terecht komt via de zoekresultaten is zeer klein.

Zelf reageren op advertenties waar mensen op zoek zijn naar huishoudelijke hulp is dus noodzakelijk.

Wat betreft uw belastingaangifte: Werken via PGB (zowel in loondienst bij particulieren maar ook als zelfstandig huishoudelijk hulp) vereist dat u zelf de belastingaangifte doet en zelf de afdracht doet van de inkomsten.
Het is verstandig om daarover even navraag te doen bij de belastingtelefoon (0800-0543)
met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.