mag ik zelf een zorgovereenkomst maken?
Auteur | Bericht |
---|---|
Patricia |
Geplaatst: zondag 27 December 2009 16:52
hallo, ik ga per 1 januari beginnen met dagbesteding aan te bieden, nu heb ik zo goed als 2 cliënten 'binnen' dus dat gaat eigenlijk supergoed. Maar ik ben bezig met zorgovereenkomsten, maar ik vraag me af of ik die eigenlijk gewoon zelf mag maken? Of moet ik die ergens vandaan halen? groeten en bedankt Patricia |
Geplaatst: zondag 27 December 2009 17:16
Hallo Patricia, Gefeliciteerd met je klanten. Helemaal goed zeg. Natuurlijk kun je een eigen contract / overeenkomst gebruiken. Veel PGB houders gebruiken de contracten van de SVB http://www.svb.nl/int/nl/ssp/direct_regelen/een_zorgovereenkomst_afsluiten/ Heb je ook een goede bedrijfs/beroepsverzekering? Heel veel succes. PS ook wij bieden met paarden groep en individuele begeleiding. |
|
Patricia |
Geplaatst: maandag 28 December 2009 11:25
bedankt! oke, ik had ze wel gezien maar begon te twijfelen of dat dan misschien verplicht is? maar niet dus, dan kan ik verder met mijn eigen zorgovereenkomsten! Wat leuk dat jullie ook met paarden doen! Waar zitten juliie? groetjes patricia! |
Geplaatst: maandag 28 December 2009 14:12
Het voordeel van de SVB zorgovereenkomsten is, dat ze de regels van het zorgkantoor dekken. Zolang je geen andere dingen afspreekt dan in de overeenkomst zijn voorgedrukt, hoeft de PGB houder zich geen zorgen te maken over de vraag of het zorgkantoor dat wel goed vindt. Biji de verantwoording zijn er dan geen problemen. Die kunnen anders nog de kop opsteken tot 7! jaar na dato. |
|
Geplaatst: dinsdag 29 December 2009 16:52
Dat is wel een goede aanvulling. Alhoewel het natuurlijk de verantwoordelijkheid is van de klant om een contract wel of niet te ondertekenen is het goed om deze "tegemoet te komen" of "of gerust te stellen" dat je contract wel oke is. Zelf gebruik ik een aangepaste versie van de SVB die zoveel mogelijk gebaseerd is op die van de SVB. Wij zitten in Brabant met onze paarden. Nogal bij je uit de buurt. Zijn we in ieder geval geen concurrent :-) |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk