Veel lezen, weinig reactie
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zondag 27 December 2009 16:59
Valt het me op dat er heel erg veel gelezen wordt in het forum voor zorgaanbieders, maar erg weinig gereageerd. 1 reactie op 250 x lezen (of meer) is geen uitzondering. Zou ik zeggen dat we heel veel van elkaar zouden kunnen leren. Btw, ook zorgvragers kunnen de berichten van zorgaanbieders lezen? |
|
Lianne |
Geplaatst: woensdag 30 December 2009 11:33
Sommige zorgaanbieders lezen alleen om meer te weten te komen rondom PGB. De vragen daadwerkelijk beantwoorden wordt meestal door andere personen gedaan, mijn antwoorden zullen van mindere kwaliteit zijn. Dus nouja, hier heb je één reden. |
Elly |
Geplaatst: maandag 04 Januari 2010 15:59
1. Niet op alle vragen kun je een zinnige reactie geven omdat je zelf het antwoord ook niet (precies) weet. 2. Als er al zinnige reacties staan waaraan je zelf niets hebt toe te voegen hoef je toch niet ook nog eens het forum te vervuilen c.q. vol te laten lopen met nogmaals hetzelfde verhaal of andere onzinnige reacties? 3. Stel je voor dat iedereen die het forum leest bij iedere vraag een reactie zou plaatsen, dan neem je de moeite niet meer om alle reacties te lezen en wordt het moeilijk de goede reacties waar je werkelijk iets mee kunt eruit te zeven.. |
Bernadette |
Geplaatst: vrijdag 26 Februari 2010 01:09
probeerde ik ook alleen jammer dat ik gelijkmoest betalen wou even een paar vraagjes stellen aan een pgb aanbieder maar nee eerst betalen tjA DAN ZOU IK ZEGGEN ALLE PGB AANBIEDERS {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie} |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk