1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ingebroken op site

Auteur Bericht
verborgen kracht Geplaatst: donderdag 14 Januari 2010 12:22
hallo,

Iemand die negatieve reacties geeft onder de naam Gast schrijft onder een valse naam. Als je nl op de advertentie van hem klikt komt er te staan: De Verborgen kracht, dit vind ik een zeer kwalijke zaak, ik vraag deze persoon dan ook hiermee te stoppen.
Ludera Geplaatst: donderdag 14 Januari 2010 18:45
Hoi,

Als ik op dezelfde "Gast" klik kom ik op mijn eigen pagina uit terwijl ik niet gereageerd heb op dit forum.
Misschien is het wel zo dat iedereen die op "Gast" klikt op zijn eigen pagina uitkomt.
Lianne Geplaatst: donderdag 14 Januari 2010 18:59
Klopt, ik ook ;-)
Nationale Hulpgids team Geplaatst: vrijdag 15 Januari 2010 14:52
Beste Samen Sterk,

Wanneer je op de advertentie van Gast klikt, kom je op je eigen advertentie. Dat is een foutje in het forumsysteem. We gaan dit zo snel mogelijk fixen.

Het is niet zo dat er is ingebroken op de website.

Fijn weekend!

Het ZoekPgbZorg Team
Geplaatst: vrijdag 22 Januari 2010 18:14
ik vind het wel vreemd dat iemand hier de inlog naam Gast gebruikt,
Gast heeft ook geen profiel dus lekker anoniem reageren....
Geplaatst: zondag 15 Augustus 2010 23:56
het os inderdaad zo dat wanneer je op advertentie gast klikt, je op je eigen advertentie terecht komt.
Had dit vanavond toevallig en dacht al dat het aan mij lag en ik iets verkeerds had gedaan :).

gr brenda

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.