Hulp bij aanvraag indicatie door stichting MEE
Auteur | Bericht |
---|---|
Madeleine |
Geplaatst: vrijdag 15 Januari 2010 21:18
Hallo, Onlangs kwam mij ter ore dat de stichting MEE als zij adviseert aan zorgvragers per indicatie aanvraag € 1.500,00 aan subsidie zou ontvangen van de overheid. Kan iemand mij vertellen of dit waar is? Hartelijke groeten, Madeleine de Ruiter |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 15 Januari 2010 22:37
Beste Madeleine, Ik heb zelf geen concrete en harde gegevens hierover, wel weet ik dat MEE zeer ruime budgetten krijgt voor de hulp die ze verlenen. Het zou me echt niet verbazen als dit soort bedragen worden uitgekeerd voor een intake, opstart en indicatie-aanvraag van een nieuwe klant. De vraag is natuurlijk: waarom wil je dat weten? Puur uit nieuwsgierigheid of omdat je denkt dat het erg veel is? met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Madeleine |
Geplaatst: vrijdag 15 Januari 2010 23:52
Beste Pim, Waarom wil ik dit weten? Het lijkt mij inderdaad erg ruim betaald. Kijkend naar de bezuinigingen op pgb bedragen van afgelopen jaar, vraag ik me af of van deze subsidie aan MEE dan ook niet iets af had gekund. Voordeel voor de zorgvrager is natuurlijk wel, dat hulp bij de aanvraag gratis wordt geleverd, maar uiteindelijk kost deze MEE interventie een flink bedrag aan zorg geld, dat dus niet meer uitgegeven kan worden aan andere zorgkosten. Madeleine de Ruiter |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk