1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Hoe bereik ik pgb-houders in m'n omgeving?

Auteur Bericht
Desiree Geplaatst: maandag 01 Februari 2010 14:43
Hallo!
Ik zit er al een tijdje aan te denken om een aantal uur in de week begeleiding te willen geven aan kinderen die zich moeilijk kunnen uiten in woorden. Ik zou graag met ze creatief bezig willen gaan en zo beleven ze veel plezier, ontlast je het gezin, maar kunnen de kinderen zich ook beter uiten en ontwikkelen ze zich. Ik zou graag meer willen aanbieden dan het gebruikelijke plakken en knippen, dus meer verschillende materialen zoals verf, klei, wol. Omdat ik deze werkzaamheden naast m'n huidige werk wil doen (Atelier buitenschoolse opvang) ben ik aangewezen op de ochtenden.
Nu is m'n vraag: Hoe bereik ik gezinnen? (muv deze website) en zien jullie iets in mijn idee?
Alvast bedankt!
Groeten,
Desiree Ligtenbarg
Prinshuizen beschermd wonen leeftijd 18+ gemeente Hardenberg Geplaatst: maandag 01 Februari 2010 15:27
Hallo, kinderen zitten op school in de ochtenden........... dus daarin zul je weinig tot geen reactie kunnen krijgen denk ik en promoot je diploma's, ervaring met welke doelgroep dus weet met wie je te maken hebt zodat ouders dit herkennen,succes!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.