Sneeuw
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: woensdag 03 Februari 2010 13:00
Hallo, Hoe doen jullie het met zorgverleners die niet kunnen of willen komen ivm de grote sneeuwval/gladheid? Ik heb het nu meegemaakt, ben er niet blij mee, ook aangegeven, maar hoe gaan jullie daar mee om? Groetjes |
Pim |
Geplaatst: woensdag 03 Februari 2010 14:26
Beste Chantal, In dit soort situaties is er sprake van overmacht. Als het werkelijk ernstige sneeuwval is, dan rijd zelfs het openbaar vervoer niet en dat is, hoe vervelend ook, wel een legitieme reden om niet te komen. Aan de andere kant voor u als hulpvrager heel vervelend en zit u waarschijnlijk dan met een fors probleem. Mogelijk heeft u het nieuws gevolgd met betrekking tot de uitval van de spoorwegen rond de Kerst in 2009. Toen werd er ook door de grote werkgeversorganisaties flink stampij gemaakt vanwege dat er velen niet op hun werk konden verschijnen. Dit is een vergelijkbare situatie. Ik hoop voor u dat deze situatie snel kan worden opgelost zonder al te veel bijkomende problemen. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Gast |
Geplaatst: woensdag 03 Februari 2010 15:32
We hebben de situatiue goed opgelost. Zorgverlener is een andere keer gekomen. Vroeg me puur af hoe anderen dat doen. |
PGB Advies & Zorgbemiddeling |
Geplaatst: donderdag 04 Februari 2010 11:57
Hallo Dat is inderdaad vervelend en eigenlijk mag dit niet voorkomen. wij zijn een kleinschalig zorgbureau met een vast team zorgverleners. om dit te voorkomen zorgen wij ervoor dat er altijd iemand op loop of fietsafstand in de buurt woont . Wij zitten zelf in zuid groningen en noord drenthe , dus helaas kunnen wij voor jou niets toevoegen of je moet al naar ons mooie Drenthe komen logeren . lieve gr Ria Janssen {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie} |
Geplaatst: vrijdag 05 Februari 2010 20:57
Tot op heden niet meegemaakt maar hoop wel dat de hulp dan komt ondanks weers-waarschuwingen.. Omdat ik zelf dan ook moet gaan werken zou ik anders 2 problemen hebben.. Met eigen werkgever qua thuis-situatie én thuis qua gebrek professionele opvang.. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk