zelfstandig ondernemer zorg
Auteur | Bericht |
---|---|
Claudia |
Geplaatst: donderdag 04 Februari 2010 11:47
Beste mensen, Ik zou graag meer willen weten over het zelfstandig ondernemerschap in de zorg. Als begeleider wil ik graag zelfstandig aan de slag maar wil wel weten of je goed kunt rondkomen? Zo ja hoe kan ik alles zo goed mogelijk regelen en waar kan ik eventueel terecht als ik meer vragen hierover heb. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! Hartelijk bedankt, Claudia |
(verwijderd) |
Geplaatst: donderdag 04 Februari 2010 21:19
lid worden van zzp nederland is 20 euro/pjr en je kunt op de site van hun ontzettend veel informatie krijgen over zzp in de zorg. Ook kun je er terecht met allerlei vragen. Ik werk sinds jan 2009 als zelfstantige in de zorg- begeleiding en verzorging binnen een samenwerkingsverband van zzp-ers,en dat bevalt prima. Werk is er wel. Handig is het om je bekend te maken bij de pgb service bureaus etc waar de mogelijke clienten zich aanmelden. |
Claudia |
Geplaatst: zaterdag 06 Februari 2010 18:27
Fijn en bedankt voor je antwoord, goed idee om samen met andere zzpers samen te werken. Ik wil liever iet meer voor een zorginstelling werken omdat het persoonlijke voor mij niet genoeg aanwezig is, te weinig tijd etc. Maar het lijkt mij wel prettig om met andere zzpers contact te hebben om zo je ervaringen te delen met elkaar. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk