1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

aanbieden dagbesteding

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 06 Februari 2010 10:59
Hallo allemaal,
Onlangs ben ik een klein bedrijfje begonnen met de naam Traptrede. Hierbij stimuleer ik de ontwikkeling van kinderen tussen 2 en 12 jaar met uiteenlopende uitdagingen. Ik maak hierbij actief gebruik van verschillende boerderijdieren. Kinderen kunnen een of twee uur per week komen spelen om actief te werken aan vooraf opgestelde doelen. Verder kunnen kinderen ook een hele dag komen spelen op de (kinder)boerderij, ter ontlasting van de gezinssituatie. Wie weet waar ik reclame kan maken voor Traptrede?
Vriendelijke groet,
Sabine
Geplaatst: zaterdag 06 Februari 2010 11:34
Zo te zien heb je het antwoord al gevonden.
Pim Geplaatst: zondag 07 Februari 2010 23:29
Beste Sabine,

Reclame maken voor een ondernemer lijkt mij evident dat dit een essentieel onderdeel is waar u tijdens het schrijven van uw ondernemingsplan grondig over heeft nagedacht. (zo niet raad ik u alsnog aan een ondernemingsplan te schrijven, het helpt uw bedrijf te focussen en het daardoor een succes te laten worden!).

Mogelijkheden tot uw bedrijf te profileren:
- Een op een contact met potentiële klanten
- Netwerkbijeenkomsten en meetings met collega ondernemers
- Websites
- Advertenties/ advertorials/ free publicity
- Beurzen
- Visitekaartjes/ flyers/ folders.
- Bezoeken van en aangaan van een zakelijke relatie met potentiële doorverwijzers, mensen met een groot netwerk, invloedrijke mensen
moet ik nog doorgaan?
met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.