Begeleider logeerweekenden
Auteur | Bericht |
---|---|
Lianne |
Geplaatst: dinsdag 09 Februari 2010 20:50
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal goed staat. Maar ik zit erover te denken om te solliciteren als begeleider bij logeerweekenden die cliënten betalen vanuit hun PGB budget. Het gaat dan vaak om mensen met een verstandelijke beperking en/of stoornis in het autistisch spectrum. Een voorbeeld van een vacature die ik zag staan, vroeg mensen voor één weekend per maand. Het ging dan meestal om 16 uur per weekend. Een topic over de prijzen van logeerweekenden vond ik wel hier op het forum. Maar weet iemand misschien ook wat een normaal salaris is bij zo'n logeerweekend vanuit PGB? Ik weet dat het per instelling verschillend is. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat hierbij een normaal salaris is. Heeft iemand hier toevallig verstand van? Ik ben 20 jaar en tweedejaars studente Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. En heb wel wat ervaring met verstandelijke beperkten en kinderen met stoornissen. |
Geplaatst: woensdag 10 Februari 2010 11:35
Voor een dienstverband maakt het niet uit hoe Uw baas wordt betaald. Een uurloon van €10.- - €15.- bruto lijkt redelijk. Als U eindverantwoordelijk bent voor een groepje €5.- meer. Kijk ook eens in de CAO gehandicaptenzorg bij groepsleiding. |
|
Lianne |
Geplaatst: woensdag 10 Februari 2010 16:30
Bedankt. Ik had vanmiddag een gesprek en ze boden me 12,50 euro per uur aan. Dat is dus gemiddeld. |
Lianne |
Geplaatst: vrijdag 12 Februari 2010 10:18