reactie op mopperaars van geen "reactie" op aanbod
Auteur | Bericht |
---|---|
Tiny |
Geplaatst: zaterdag 27 Februari 2010 13:29
Ik heb een advertentie geplaatst voor zorg. Kreeg meerdere reacties die ik beantwoordde. Was zelf ook actief, schreef niet tientallen aan, maar enkele en de laatste keer 3. Van alle 3 kreeg ik vanmorgen van de site het bericht dat deze 3 een herinnering kregen van hen maar nog niet reageerden en adviseerde mij verder te zoeken. Hoezo: de vraag of er zo nodig hulp nodig is? Mijn antwoord daarop is: hoezo ben je werkelijk op zoek naar een PGB houder en wilt zorg verlenen? Dat gemopper kan naar twee kanten. Maar kijk ook naar de reacties die je wel krijgt en ga daar fatsoenlijk , maar vooral eerlijk en open op in. Daar is iedereen mee gebaat. Ik heb meerdere reacties gekregen van mensen die ik niet zelf heb aangeschreven en daar kon ik een prima keuze uit maken en heb in een eerder stadium dan wel nu ik iemand heb gevonden waarmee ik in zee wil gaan de anderen uiteraard bericht gezonden. |
Matthijs |
Geplaatst: zaterdag 27 Februari 2010 23:40
Dank voor dit bericht Gioia. Aan u zal het schijnbaar niet liggen in elk geval. Natuurlijk geldt omgekeer hetzelfde; ook als zorgverlener hoor je gewoon te reageren op een bericht. Ik kan me voorstellen dat een zorgverlener een advertentie langere tijd een advertentie online laat staan en hem min of meer 'vergeet'. Maar dan nog krijg je volgens mij automatisch een bericht in je e-mail, plus na drie dagen nog eens een herinnering? Wat mij betreft mag ZoekPgbZorg deze zorgverleners direct offline halen. Als ze niet op berichten reageren zijn ze blijkbaar ook niet meer op zoek naar werk. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk