herindicatie
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zondag 14 Maart 2010 12:30
Over een poosje moet ik een herindicatie aanvragen voor mijn zoontje, hij heeft nu een ruime indicatie. Alle verhalen die ik hoor stemmen mij niet echt optimistisch. De vorige keer heeft de maatschappelijkwerkster van het revalidatiecentrum het indicatie gesprek gevoerd. Ik denk dat we mede daardoor zo'n goede indicatie hebben. Zou het heel nadelig uitpakken wanneer ik het zelf zou doen? Joke |
|
Pim |
Geplaatst: zondag 14 Maart 2010 20:06
Beste Joke, Een gesprek aangaan over uw situatie is heel goed mogelijk. Waarschijnlijk heeft deze medewerker echter vanuit haar professionaliteit punten weten aan te stippen die maakten dat de indicatie verzwaard werd. Het is dan ook goed om met deze medewerkster in gesprek te gaan (als dat mogelijk is) om erachter te komen of zij zich nog kan herinneren hoe zij dat gesprek gevoerd heeft en op welke punten zij accenten heeft gelegd. Vaak is het ook zo dat mensen die deze gesprekken doen erg geneigd zijn om u te helpen om de situatie goed in te schatten. Aangezien zij de informatie van het vorige gesprek ook tot hun beschikking hebben kunt u daar ook aan refereren. (u heeft er bovendien recht op om deze informatie in te mogen zien!) Het is ook goed mogelijk dat u een professional vraagt om u te helpen met het gesprek, bijvoorbeeld iemand van MEE ( http://www.mee.nl ). met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: dinsdag 16 Maart 2010 10:38
Bedankt voor je bericht, ik zal het er over hebben met die gene die de vorige keer het gesprek heeft gedaan. Toen was het toeval omdat ze mij niet konden bereiken. Ik revalideer nu op het zelfde centrum als mijn zoontje. Dus wellicht kan zij weer wat voor mij betekenen. mvg Joke |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk