Zorgaanbieders in de Drechtsteden.
Auteur | Bericht |
---|---|
Ulrich |
Geplaatst: dinsdag 30 Maart 2010 15:20
Goedendag, Ik heb mij sinds kort hier op deze site aangemeld als zorgaanbieder. Tegelijkertijd heb ik bij linkedin een groep geopend waar begeleiders uit de drechtsteden zich kunnen melden om met elkaar van gedachten te wisselen etc. feitelijk wat hier ook gebeurt. Zijn er begeleiders uit de Drechtsteden die samen met mij als een soort praatgroep, maar ook advies en t.z.t. misschien hulp en vervanging enz. willen opstarten? We kunnen ook periodiek bij elkaar komen? Graag mailen naar [email protected] Vriendelijke groet, Ulrich |
Ulrich |
Geplaatst: dinsdag 13 April 2010 09:31
Hallo, Ik heb tot nu toe 2 reacties gehad. Omdat de tekst zo snel verwijnt van het forum en je echt moet gaan zoeken naar de tekst hoop ik dat er hierna weer meer meldingen komen. Groet ulrich |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 13 April 2010 15:25
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de moderator hier de e-mail zou verwijderen met de in mijn optiek flauwe opmerking dat je maar verwijzen moet naar je profiel om contact op te nemen. Maar goed, ik woon niet in de Drechtsteden (Boskoop, wel dus in Zuid-Holland) en dit gebied is buiten mijn verzorgingsgebied. Vandaar dus dat ik niet heb gereageerd. Succes met het vinden van collega zorgondernemers. Daar zijn er best wel wat van! Tip: Misschien ook eens LinkedIn afstruinen op groepen zich richtend op bekende ziektebeelden. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Ulrich |
Geplaatst: donderdag 22 April 2010 16:52
bedankt pim en inderdaad probeer ik het via linkedin ook |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk