aanvraag herinindicatie PGB
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 12 Mei 2010 09:29
Ik heb jaren een PGB voor onze dochter met Downsyndroom zelf aangevraagd. Im augustus verloopt de indicatie. Ik zou hulp willen hebben ij het aanvragen van het PGB. Ik hoorde goede verhalen van Dymhna Verschueren van andere ouders. Ik kan alleen nergens haar adres of email of telefoonnummer vinden. Weet iemand dat misschien of iemand anders die dit doet in de regio Alkmaar? Marlies Dorhout, Egmond aan den Hoef |
|
Annemiek |
Geplaatst: donderdag 13 Mei 2010 14:25
hallo ik kan er evt ook bij ondersteunen, heb jarenlang ervaring bij MEE met aanvragen van indicaties. Ik werk nu als zelfstandige en begeleid veel kinderen vanuit PGB , ik woon in koedijk mocht je belangstelling hebben {deleted by moderator: verwijs naar je advertentie} groeten Annemiek |
Sylvia |
Geplaatst: donderdag 03 Juni 2010 23:10
Hoi, Ik heb zelf goede ervaring met MEE, door middel van een intake-gesprek kijken ze of je in aanmerking komt voor een PGB. Als dat zo is krijg je hulp bij het invullen van het aanvraagformulier. Bij mij werd er ongeveer 1,5 uur de tijd voor genomen, met als resultaat een PGB! Fijne mensen, deskundig, en het is nog gratis ook! Een aanrader! Sylvia |
Tiade |
Geplaatst: donderdag 10 Juni 2010 10:25
Fijn dat iedereen zo mee wil denken ! Ook wij kunnen je helpen met de aanvraag van een (her)indicatie. Hiervoor worden door de meeste bureau's kosten in rekening gebracht. Bij ons hangt dat af of je wel of niet gebruik maakt van onze bemiddelingsdiensten. Een gedegen organisatie beschikt vaak over de juiste kennis m.b.t. de mogelijkheden van een aanvraag. Hartelijke groet, Rina Ruiter - Tiade |
Geplaatst: donderdag 01 Juli 2010 08:49
hoi is het zo dat jij eventueel kunt helpen met invullen van pgb papieren mvg a beentjes |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk