website
Auteur | Bericht |
---|---|
Marijke |
Geplaatst: woensdag 12 Mei 2010 11:45
Beste mensen, ik start per 1 juli 2010 als zelfstandig ondernemer in de zorg en ben al ver met alle voorbereidingen die hierbij komen kijken. Nou ben ik een website aan het maken, maar ik twijfel of ik de tarieven moet vermelden op de website. Een andere optie lijkt mij om over de tarieven te praten bij het kennismakingsgesprek met de client. Maar dan creeer je wellicht een onderhandelingssituatie en daar voel ik niet zo veel voor. Het belangrijkste is toch: wie ben ik, wat doe ik, wat kost ik en hoe ben ik te bereiken? Groeten Marijke |
Annet |
Geplaatst: donderdag 13 Mei 2010 14:14
Hallo Marijke Ik heb ook een eigen website en heb ervoor gekozen om geen tarievenlijst te hanteren. Het belangrijkste is niet wat je kost, hoe je te bereiken bent e.d. maar of er een klik is tussen cliënt (familie) en jou en of je geschikt bent voor hetgeen je geacht wordt te doen. Het tarief is wel bij mij ongeveer hetzelfde maar het hangt er vanaf hoe lang je bij een cliënt ben (dus hoeveel reistijd- en benzinekosten), en wat de zorgvraag is. M.vr.groet, Annet Hoofd Hart Handen |
Sabine |
Geplaatst: maandag 17 Mei 2010 22:57
Hoi Marijke. Allereerst van harte gefeliciteerd met de start van jouw onderneming! Ik hoop dat je veel mensen van dienst zult zijn! Over jouw websitevraag; Op onze website staan de prijzen wel vermeld. Dit omdat we uit ervaring hebben meegemaakt dat mensen ons (kunnen) afwijzen omdat we (in hun ogen) te duur zijn. Het draait er dan natuurlijk ook wel om over welke klanten je het hebt. Je kan jezelf dus een hoop tijd besparen door het te vermelden. Uiteindelijk gaat het toch om "de klik" die je hebt met de familie en of je geschikt bent voor het werk, zoals Annet hierboven ook al melde. Veel succes! Met Vriendelijke Groet, Jeffrey Anna-Abana Zorg |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk