24-uurs dienst
Auteur | Bericht |
---|---|
Angèle |
Geplaatst: dinsdag 25 Mei 2010 18:32
Hallo, Ik ben gevraagd om 5 dagen per week 24-uurs hulp inwonend (met kost en inwoning) te doen via pgb. Ik ben geen verpleegkundige maar wel ervaringsdeskundige. Ik moet ook 's nachts regelmatig uit bed komen. Ik mag ook studeren ter plekke. Hij is volledig verlamd maar heeft wel verpleegkundige en huishoudelijke hulp erbij. Ik moet ook nog mijn rijbewijs halen ervoor. Hij begon met onderhandelen rond 2000-2500 euro bruto per maand. Ik had maximaal 6000 verwacht en sloeg dus dicht. Hoeveel moet ik nu (ongeveer) gaan vragen, als tegenbod? Hartelijke groeten van Angèle Roelofs |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 25 Mei 2010 19:23
Beste Angèle, Waar jij het over hebt is werkzaam zijn als Au Pair. Het betalen van iemand die Au Pair werkzaam is kan niet vanuit PGB, omdat dit uitsluitend bedoeld is om zorg in te kopen. Daarnaast zijn er vele regels en voorwaarden rondom werken als au pair, verdiep je er eens in door er op te zoeken via een zoekmachine. Ikzelf kwam bijvoorbeeld al snel op deze website: http://www.napoweb.nl/ Groet, Pim van der Most MostCare |
Angèle |
Geplaatst: dinsdag 25 Mei 2010 23:12
Hallo Pim, Het gaat wel om een zorgvraag en hij heeft nou een heel team om zich heen. Wat moet ik vragen en hoe moet ik hem hoger laten bieden? Groet, Angèle. |
Pim |
Geplaatst: woensdag 26 Mei 2010 11:22