Waarom reageren pgb houders niet op onze advertenties ?
Auteur | Bericht |
---|---|
G.I.C Dienstverlening |
Geplaatst: woensdag 26 Mei 2010 19:48
Ze hebben keuze genoeg. Maar wij moeten betalen om te reageren. Zetten wij onze advertenties voor jan met de korte achternaam ? :roll: |
Yvonne |
Geplaatst: woensdag 26 Mei 2010 22:38
heb je je advertentie wel op ZICHTBAAR staan? deze optie heb je nl om hem zelf aan en uit te zetten :wink: |
Matthijs |
Geplaatst: donderdag 27 Mei 2010 00:22
De laatste tijd krijg ik juist regelmatig aanvragen van PGB-houders. Daarvoor een hele tijd niets. Ik heb daar geen logische verklaring voor. |
Geplaatst: zondag 30 Mei 2010 17:55
Omdat het van beide kanten geld kost, is belachelijk, ik vind het pure oplichting.... |
|
Pim |
Geplaatst: zondag 30 Mei 2010 21:52
Beste concullegae, Deze site bied slechts een dienst aan waarvoor betaald moet worden door de ondernemers. Ja, dat is misschien niet leuk. Helaas heb ik het nog niet meegemaakt dat klanten mij gratis kwamen aanwaaien. (wel na tips via via uit mijn netwerk, maar ook daar heb ik in geïnvesteerd voordat er iets uit kwam) Bovendien is het zo dat u werkt met particulieren, welke allemaal heel verschillend in het leven staan. De een wil graag snel geholpen worden en zoekt heel actief, de ander kijkt liever eerst de kat uit de boom of wacht even af wat er op hem/ haar afkomt. De manier om aan klanten te komen via deze site is zeer betaalbaar te noemen. Het is heel erg afhankelijk van uw ondernemerskwaliteiten, presentatie, manier van schrijven en de wijze waarop u het contact opbouwt of u daadwerkelijk in een tijd van stevige concurrentie word uitgenodigd voor een gesprek. Onderscheidend vermogen is daarbij van groot belang. Misschien dat u kunt vragen aan mensen die u kent of zij als klankbord kunnen fungeren om zo uw presentatie en manier waarop u overkomt te verfijnen. Dat zal ongetwijfeld helpen om in het volgende klantcontact meer succes te hebben en misschien wel een samenwerking er aan over te houden. Veel succes in ieder geval! met collegiale groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk