Waarom kost deze site geld???
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zondag 30 Mei 2010 17:57
Belachelijk, ik vind het niet netjes, stel je voor dat je echt zorg nodig hebt, kost het je gewoon geld, piraterij is dit. Ben benieuwd hoe lang dit bericht blijft staan.... |
|
Pim |
Geplaatst: zondag 30 Mei 2010 21:33
Alleen voor zorgaanbieders kost het geld om berichten te sturen naar zorgvragers. Verder zijn er geen kosten verbonden aan het plaatsen van een oproep of advertentie, schrijven van stukjes op het forum, of het zoeken naar aanbieders/ zorgvragers. Dus wat is daar piraterij aan? Niemand word bestolen toch? En het staat zorgaanbieders geheel vrij om andere manieren (die vaak veel duurder zijn, zoals bijvoorbeeld adverteren, folders verspreiden, enzovoort) te gebruiken. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: maandag 31 Mei 2010 09:06
Dan mag je toch echt wel het woord "gratis" verwijderen, want dat is dus niet zo..... En ik ben even op zoek gegaan als zorgvrager, moet ik ook dokken.... |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 31 Mei 2010 19:55
Beste Edmee, Hoewel ik niet aan deze website ben verbonden, snap ik eigenlijk niet goed waar u ziet dat er staat dat u gratis berichten kan sturen. Het was (en mogelijk nog is) wel zo dat zorgvragers kostenloos berichten kunnen sturen. Bovendien is het heel goed mogelijk om een gratis advertentie te plaatsen en af te wachten tot er gereageerd word. Er zijn mij zorgvragers bekend die meer dan 35 zorgaanbieders hadden die reageerden. In verband met het versturen van hoeveelheden ongerichte berichten naar zorgvragers en oplopende kosten is indertijd gekozen dat hulpverleners moeten betalen voor berichten. Op zich niet raar, ook voor een normale sollicitatie stuurde men een brief met CV wat vroeger ook geld kostte. Voor ondernemers kost het werven van klanten feitelijk altijd geld. Dus waar zit uw probleem? met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Geplaatst: dinsdag 01 Juni 2010 14:13
ZoekPgbZorg, voor PGB-houders en zorgaanbieders | ZoekPgbZorg.nl ZoekPgbZorg, gratis zoeken naar zorgaanbieders en PGB-houders in heel Nederland. Meld je gratis aan op de grootste thuiszorg website van Nederland. www.nationalehulpgids.nl/ - In cache - Vergelijkbaar Er staat als je zoekt via google, wel degelijk dat het gratis is. vr.gr. Sieta |
|
Pim |
Geplaatst: dinsdag 01 Juni 2010 19:49
Als u goed leest staat er dat het zoeken geen geld kost. Dat is correct. Ook het plaatsen van een profiel is gratis. Dus volledig volgens wat er word vermeld. Dat de berichten geld kosten staat er niet bij vermeld. Maar nog steeds is het goed mogelijk om gratis in contact te komen met zorgverleners. Alleen zult u dan het initiatief aan hun moeten laten. Want vervolgberichten (in reactie op) zijn ook gewoon gratis. Het is al met al eenvoudig mogelijk om gratis in contact te komen als zorgvrager met een hulpverlener zonder dat het u geld kost. Andersom kost het wel geld voor hulpverleners tenzij een zorgvrager contact opneemt. Dat heb ik tot nu toe slechts zeer sporadisch meegemaakt. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk