Mijn cv wordt niet geplaatst
Auteur | Bericht |
---|---|
Astrid |
Geplaatst: maandag 31 Mei 2010 13:35
Hoe kan het dat mijn cv niet wordt geaccepteerd? Bericht van de foutmelding geeft aan 'fout tijdens het uploaden, maximaal 2 Mb', mijn cv is slechts 26 Kb. |
Anneline |
Geplaatst: woensdag 02 Juni 2010 08:51
Die van mij wordt ook niet geplaatst en het ligt niet aan het bestand |
Gast |
Geplaatst: vrijdag 04 Juni 2010 12:30
Beste ZoekPgbZorgers, Onze excuses. Door een technische storing was het helaas even niet mogelijk om een CV te uploaden. Inmiddels hebben de technische mensen het verholpen. Je kunt dus alsnog je CV uploaden in je advertentie. Het ZoekPgbZorg Team |
Matthijs |
Geplaatst: woensdag 16 Juni 2010 00:32
Hmm mijn CV heb ik al minstens een half jaar geleden geupload. Sindsdien staat er dat mijn CV nog gecontroleerd moet worden... |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: woensdag 16 Juni 2010 08:41
Beste MWolters, Het kan inderdaad even duren voordat je CV gecontroleerd is. In jouw geval was er ook sprake van een technisch probleem. Omdat we regelmatig tegen dit probleem aanlopen (zie eerdere bericht) hebben we besloten om het tonen van CV's te vereenvoudigen. Op dit moment worden de CV's nog omgezet naar HTML (internettaal), maar dat gaan we veranderen. We proberen binnen enkele weken alle CV's te tonen als PDF of Word bestand. Dat is voor ons eenvoudiger controleren en voor jullie eenvoudiger te bekijken. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Zodra de wijziging is doorgevoerd, krijg je hiervan via de nieuwsbrief bericht. Het ZoekPgbZorg Team |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk