een week

Auteur Bericht
Alcida Geplaatst: maandag 31 Mei 2010 23:06
een goede avond ik heb een vraag wat is de max aantal dagen in de week dat je voor een particuliere zorgvrager mag werken ik ben een zzper en heb een var wuo.
natuurlijk om niet in de problemen te komen met de bd.
alvast bedankt voor de reaktie
Pim Geplaatst: dinsdag 01 Juni 2010 12:23
Beste Alcida,

Zover mijn informatie strekt is er voor zelfstandig ondernemers geen beperking aangebracht in de hoeveelheid dagen in de week welke gewerkt mag worden voor een en dezelfde klant.

Wel is het zo dat een klant maximaal 50% van de totale jaaromzet mag opbrengen (vind ik trouwens niet gezond als een klant dat zou doen, maar even buiten dat)
Dit in tegenstelling tot de mensen die in loondienst werken bij particulieren via de vereenvoudigde loondienstregeling met de naam regeling dienstverlening aan huis. Deze mogen maximaal 3 dagen per week bij een klant werken.
met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Alcida Geplaatst: dinsdag 01 Juni 2010 12:46
bedank voor de snelle reaktie en nu ga ik onderhandelen over het uur/ dag tarief :P :P
Sanne Geplaatst: vrijdag 16 Juli 2010 13:33
hoi,

ik ben het hele forum aan het afzoeken maar kan het niet vinden. wie kan mij helpen?

een vraag over de 3dagen regeling. Kan je 1 week in het jaar wel een week declareren met meerder dagen? of kan dat nooit?

of andere vraag: ik heb wel is gehad dat ik een week ziek was, svb betaalde me dan uit. maar gezin vroeg of ik toen ik halverwege de week weer beter was, extra wou komen, om dat andere zorgverlener toen ik ziek was voor mij extra heeft gewerkt. maar dat zijn meer dan 3 dagen in de week die ik dan declareer. dat kan toch eigenlijk niet?

en wat gebeurt er als ik wel meer dagen invul? ik heb zowiezo een optin-in contract. ik draag dus al belasting af en zvw(of iets dergelijks ziektekostenpremie).
Pim Geplaatst: vrijdag 16 Juli 2010 19:18
Beste Sanne,