intervisie in Friesland
Auteur | Bericht |
---|---|
Karin |
Geplaatst: dinsdag 01 Juni 2010 11:26
Zijn er in Friesland belangstellenden voor een intervisie groep? Meld je aan of maak bekend als er al een groep draait. Ik ben Karin, werkzaam en HBO pedagoog en ik wil graag reacties zodat ik kan coördineren of opstarten of aansluiten. |
Gerrit |
Geplaatst: dinsdag 15 Juni 2010 22:04
friesland is een groot gebied :lol: misschien woon je in de buurt van assen,groningen. dan kun je je aansluiten bij de intervisiegroep zie onderwerp hierboven. you're welcome. |
Karin |
Geplaatst: woensdag 16 Juni 2010 19:04
Nou nee niet echt. Ik woon in Harlingen. Ik probeer het eerst nog even iets dichter in de buurt. Thanks! |
(verwijderd) |
Geplaatst: dinsdag 31 Augustus 2010 12:17
Hallo Karin, ik ben Jacqueline en ben jeugdcoach {deleted by moderator: links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie}. Ook ik ben op zoek naar een intervisiegroep. Kunnen wij iets voor elkaar betekenen? Qua afstand is dit te doen (Harlingen - Molkwerum). Hoor graag van je. |
Karin |
Geplaatst: dinsdag 31 Augustus 2010 12:34
Hallo Jacqueline, Bedankt voor je reactie. Ik denk dat we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ik ga contact met je opnemen en dan spreken we elkaar verder hierover. Lijkt me leuk! groet, Karin Een intervisie groep kan heel goed bestaan uit meerdere personen. HBO/Universiteit opgeleiden uit Friesland: werkt u alleen en hebt u interesse? Reageer dan ook. |
Karin |
Geplaatst: maandag 15 November 2010 20:15
Hallo collega's Nog even over de INTERVISIE mogelijkheid. We zijn inmiddels met z'n drieën hier in het westen van Friesland. Drie dames wel te verstaan. Wij coördineren, coachen en begeleiden. Wie meldt zich nog hierbij aan om kennis en ervaring te delen, te leren en elkaar te ondersteunen bij het werk?. We pakken het professioneel aan en willen een groep van 6 a 7 mensen gaan vormen. Kun je en wil je een paar keer per jaar meewerken in de intervisiegroep? Woon/werk je in Friesland of Noord Holland noord? Informatie kun je krijgen bij mij. Schroom niet. Schrijf een berichtje. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk