ik ben nieuw hier, wat is een redelijk uurloon om te vragen
Auteur | Bericht |
---|---|
Saskia |
Geplaatst: dinsdag 08 Juni 2010 22:11
Hallo, Ik heb een spw diploma, heb ervaring in gehandicaptenzorg, kinderopvang en thuiszorg. Ik had altijd 2 werkgevers, bij eentje ben ik nu weg daarom zoek ik nog werk erbij. Maar als je nu via deze site bv terecht komt bij een pgb houder. En je gaat een contract met ze aan (ik meen althans dat het altijd via een contract gaat) wat is dan een redelijk uurtarief? Ik hoor zoveel verschillende dingen. Hier gaat ook om bruto bedragen altijd neem ik aan? Ik wil bv kijken om iemand te vinden die ik kan begeleiden, eventueel helpen met aankleden, douche, dingen ondernemen enz. Dus meer ondersteunende en activerende begeleiding. Ik heb al jaren werkervaring, ben 28, gemotiveerd om te werken en zal zeker goed werk afleveren. Wat is dan redelijk om als uurloon te vragen? En mag je verschil tellen als je bv savonds of in weekend moet werken? Ik hoop snel iets van jullie te horen, Groetjes! en bedankt alvast. Ps eventuele andere tips zijn ook welkom, heb dit nog nooit eerder gedaan via pgb (weet wel paar dingen door mijn ervaring in de thuiszorg en ook dat clienten vaak 30/40 euro per uur van hun pgb aan de instelling moeten betalen. |
Geplaatst: maandag 21 Juni 2010 11:39
hoi, Je kunt op de site van Pgb kijken wat de tarieven per uur zijn. Maar je kan ook in onderhandeling gaan met je nieuwe werkgever, want daar is pgb voor om zo voordelig goede zorg in te kopen. En ja voor de avond telt weer een ander tarief maar ook hier is het zo dat je daar over moet onderhandelen. Daarbij komt ook nog kijken of je reiskostenvergoeding moet hebben. Of dat je met je nieuwe client gebruik gaat maken met jouw eigen vervoer. Zo zijn er tal van dingen die je moet bekijken en berekenen. En je kan je als freelancer niet vergeleijken met een instelling, want die hebben hele andere kosten dan jij. Ik wens je succes. gr marian ( marian ze schuur ) |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk