1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

autobiografie van Judith Ros

Auteur Bericht
Gerrit Geplaatst: vrijdag 18 Juni 2010 08:59
'leven als een autist kan moeilijk,maar vooral heel mooi zijn'
autobiografie geschreven door Judith Ros.
'leven als een autist kan moeilijk,maar vooral heel mooi zijn' is geschreven door Judith Ros, een autistische vrouw die openhartig over haar autisme verteld. zij wil met dit boek de positieve kanten uit haar autisme halen en laten zien dat zij zich voor 300 % ergens voor in kan zetten.
de ondertitel van het boek luidt: 'ík kan soms behoorlijk genieten door mijn autisme!'
Van het boek is reeds een tweede druk verschenen. het boek is in eigen beheer uitgegeven. voor meer info omtrent bestellingen,info kunt u mailen naar {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan, verwijs naar je advertentie}
Gerrit Geplaatst: zaterdag 19 Juni 2010 13:13
voor informatie met betrekking tot hoe het boek te bestellen , neem contact op via mijn profiel.
Geplaatst: vrijdag 09 Juli 2010 13:05
Hallo,

Jij schreef in een forum over het boek van Judith Ros. Waar kan je dat boek kopen en hoeveel kost het? ik had er in Engagement over gelezen en de titel opgeschreven maar kan nu nergens vinden waar ik hem kan kopen
Alvast bedankt.

Groet Josca
Erik Geplaatst: donderdag 29 Juli 2010 08:10
Hoi,

Ik heb het genoegen gehad om assistent van Judith te zijn in 2005/2006 als stagiaire op de zorgboerderij (Gouden Zon Borger) waar ze woont.
Daarnaast zag ik haar ook weleens op mijn school, waar ze lezingen gaf over haarzelf. En geloof me, geen docent kan het beter vertellen dan Judith.
Ik heb haar boek ook gelezen, en het is erg mooi en leuk om te lezen.
Het is dus een aanrader!!

Gr Erik

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.