AOW + pgb
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zaterdag 26 Juni 2010 16:23
Mijn vraag is. Wij hebben alle twee AOW. Dat is een jaar opgaven van +- €28000. +- met pensioen erbij. Bruto IK krijg nu dit jaar een bruto bedrag van €11657.36 Maar mijn vraag is nu:wordt alles bij de inkomen berekend, Of wordt de inkomsten van de pgb appart berekend, En hoeveel procent belasting ga ik over dit bedrag betalen van de pgb, De een zegt 40 procent en ander weer minder. Krijg ik nu geen schulden door dat ik dit nu heeft aangevaagt,Want daar zitten wij natuurlijk niet op te wachten als AOWers alvast bedankt voor een eventuelen uitleg |
|
Annie |
Geplaatst: maandag 28 Juni 2010 13:15
p.g.b. wordt niet gezien als inkomsten. Wel betaal je een eigen bijdrage die inkomsten afhankelijk is. |
Elly |
Geplaatst: maandag 28 Juni 2010 15:35
deze vraag staat ook al bij budgethouders! |
Geplaatst: dinsdag 13 Juli 2010 20:54
hallo.. als jullie dat zelf doen , en jullie krijgen t geld zelf dan wordt t wel als inkomen gezien ,en dan heb je hele grote kans dat je alles terug moet betalen . die fout had ik ook werd ook gezegd dat t niet mee telde maar ik had me zelf ingekocht met t gezin samen..dus als jullie dat ook gedaan hebben dan heb je dus een probleem. ik hoop voor jullie dat jullie iemand anders hadden ingehuurd waar t geld heen ging en dan hoef je nergens zorgen om te maken . groet van een ervaren persoon puma |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk