zorgvrage voorzien van zorg en toch nog op site
Auteur | Bericht |
---|---|
Judie |
Geplaatst: donderdag 08 Juli 2010 14:17
Wat me vaker opvalt is dat als ik reageer op een zorgvraag, ik te horen krijg dat ze voorzien zijn, echter de zorgvraag blijft dan, ook als ik dat aangeef, toch nog op de site staan. Dit vind ik heel vervelend, want ik heb het gevoel dat ze dan niet met mij in zee willen, maar dit niet rechtstreeks durven schrijven. Dit overkomt me met regelmaat en daar baal ik van. Ik geef in de mail naar zorgvrager aan dat ik uitsluitend in loondienst wil werken (ben geen zelfstandige en wil dat ook niet) en daar wringt volgens mij de schoen, zou handig zijn als ze dat in hun hulpvraag vermelden. Ik moet nu berichten kopen om te beantwoorden waarvan ik dan weer hoor dat ze al voorzien zijn!! J. :( |
Matthijs |
Geplaatst: zaterdag 10 Juli 2010 20:31
Dat heb ik ook een aantal keer meegemaakt inderdaad. Ik tip de mensen dan altijd wel even om de advertentie te verwijderen omdat anders zorgverleners een hoop moeite voor niets doen. Misschien is het een idee om dit ook aan de webmasters te melden? Zij kunnen dan de advertentie offline halen. Als het dan een smoes was komt de aap meteen uit de mouw :D |
Lianne |
Geplaatst: zaterdag 10 Juli 2010 23:06
Ik kom dit ook wel eens tegen en het is toch zonde, omdat het voor ons als zorgverlener wel geld kost om zorgvragers berichten te sturen. (Als je al een reactie krijgt) |
Carla Martine |
Geplaatst: dinsdag 13 Juli 2010 12:36
Ik begrijp niet goed waarom er van dit probleem voor de zoveelste keer een nieuw topic op het forum verschijnt. Wanneer je de onderwerpen op het forum goed bekijkt of zoekt, zie je dat dit al herhaaldelijk is aangekaart, helaas zonder dat er veel aan verandert. |
Geplaatst: woensdag 14 Juli 2010 18:43
Waarschijnlijk weten de zorgvragers niet dat het de zorgverlener geld kost om een berichtje te sturen. En ik heb als zorgvrager weer het tegeovergestelde meegemaakt. Een mentaliteitsverandering zou inderdaad wel prettig zijn! En het is een kleine moeite, toch. Maar wel blijven aankaarten, dan blijft iedereen ook allert. :D |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk