voorwaarden
Auteur | Bericht |
---|---|
Lena |
Geplaatst: maandag 19 Juli 2010 21:26
Hallo Ik ben net als zzp begonnen bij een thuiszorg organisatie.Ook werk ik voor diezelfde organisatie op basis van o uren contract in de thuiszorg . en nog deels in de ww.Ik wil hier zo snel mogelijk uit!! Nu wil ik buiten de organisatie om werken voor pgb clienten.Dus kan ik worden aangenomen door client zelf .Maar hoe zit het dan met de tarieven is dan een tarief van €25 /30 niet te hoog? wat is een redelijk tarief voor een slaapdienst ? En hoe regel je het als je ziek wordt ,of plotseling om wat voor reden dan ook niet kan werken. Moet ik mijn eigen voorwaarden op papier zetten voor de client, en hoe doe ik dit dan het beste.Hoe kom je aan de voorwaarden. zijn nog al wat vragen he! groetjes Lena |
Pim |
Geplaatst: dinsdag 20 Juli 2010 09:46