1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Buitenschools opvang

Auteur Bericht
Novo horizon Geplaatst: maandag 19 Juli 2010 22:40
Hallo allemaal

Wij hebben een buitenschoolse opvang voor kinderen met adhd pdd-nos, autisme of andere stoornissen die de ontwikkeling belemmeren.

In de opstartfase hoorden wij van alle kanten dat daar veel vraag naar is. We hebben het met plezier opgezet.

Nu zijn we bijna een jaar bezig en loopt het niet zo snel als we hoopten.
We merken dat het erg moeilijk is om bij speciaal onderwijs er tussen te komen.

Zijn er nog meer mensen hier die een bso hebben of een opvang na school?
Zou u wat informatie willen uitwisselen met ons?

Vriendelijke groet
Kim
Pim Geplaatst: donderdag 22 Juli 2010 18:28
Beste Kim,

Heeft u wel voldoende marktonderzoek gedaan?
Heeft u een goed doordacht ondernemingsplan geschreven?
Hoe is uw externe communicatie (als ik uw website bekijk, hoe komt deze over, is dat professioneel, amateuristisch, uitnodigend, leuk, of saai, niet op de kinderen gericht maar alleen op de ouders?)
Wat doet u aan marketing? Waar heeft u folders liggen van uw onderneming en welke voor u belangrijke doorverwijzers kent u goed?

De antwoorden hierop hoeft u niet hier neer te schrijven, ik zou het u zelfs afraden. Maar mogelijk kunt u hier wel grondig over nadenken.
Het is inderdaad zo dat buitenschoolse opvang op dit moment een sterk groeiende markt is, zeker de nichemarkt voor moeilijk lerende kinderen.
Maar u heeft wel te maken met concurrentie en zult dus sterk onderscheidend moeten zijn. Daarbij is de eerste indruk en het persoonlijke contact van doorslaggevend belang.
Mocht u meer informatie willen, neem dan gerust even contact op, via deze website of op een andere manier
met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.