uurtarieven en slaapdienst
Auteur | Bericht |
---|---|
Lena |
Geplaatst: vrijdag 23 Juli 2010 10:50
hallo kan iemand mij duidelijk heid geven over het volgende Ik ben gestart als zelfstandige in de zorg ,mijn uur tarief ligt rond € 25,- /€ 30,- Nu had ik pas een client waar ik slaap dienst kan gaan doen. deze zou dan zijn van 20.00 uur tot 8.00 uur (Dus 12.uren )En ook nog in het Weekend. Uit het pgb butget kon hij € 130,- betalen en verder hanteerde hij €20,- per uur voor andere zorg uren. IEr blijft zo weinig over als ik hier ook al mijn lasten nog van af moet trekken. Ik kom dit soort situaties vaker tegen dus vandaar mijn vraag,hoe gaan anderen hier mee om. Ik werk ook via een thuiszorg organisatie en daarvan weet ik dat €160 vragen voor een dienst van 23.00 uur tot 07.00 uur in het weekend. vriendelijke Groet Lena |
Geplaatst: vrijdag 23 Juli 2010 15:10
Gezien uw CV lijkt mij dit bod redelijk. Het gaat hier kennelijk om persoonlijke verzorging/ondersteunende hulp. Ik zou wel een minimum bedrag per oproep hanteren, dus minimaal 2-3 uur per oproep. Als u bij dezelfde cliënt op meer dan 3 dagen in de week werkt moet die U in loondienst nemen. In dat geval is het het eenvoudigst om dat via de SVB te regelen. De sociale verzekeringsrechten zijn dan op U van toepassing, hetgeen een lager uurloon rechtvaardigt. Als U op basis van een freelance contract werkt geldt het eerst gestelde. |
|
Pim |
Geplaatst: vrijdag 23 Juli 2010 17:23