iemand ervaring met Thermae 2000 Valkenburg ?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 04 Augustus 2010 22:18
wegens chronische pijnen was ik van plan om Thermae 2000 te bezoeken en in Valkenburg een zorghotel te boeken... maar nu lees ik hier dat Thermea2000 tegenvalt, iemand ervaringen daar met de zwembaden,suana's ,service etc ? Beoordelingen Thermae 2000 http://www.zoover.nl/nederland/limburg/valkenburg-aan-de-geul/thermae-2000 Heeft iemand ervaring met zorghotel Domaine Cauberg te Valkenburg ? ik hoor er nl nooit iemand over op een forum oid. |
|
Gast |
Geplaatst: zondag 08 Augustus 2010 18:35
Thermae is geweldig. Klein, maar wel goed rolstoeltoegankelijk. Ik vind het water heerlijk! Ook goed voor mijn spieren. |
Corina |
Geplaatst: woensdag 26 Januari 2011 19:10
Ik bezoek zelf ook graag Thermae 2000. Zeer ontspannend en daarmee een verlichting van de pijn van spieren en gewrichten. Maar er zijn, naar ik aanneem toch geen mogelijkheden om dit (gedeeltelijk) uit een PGB te betalen? Weet iemand hoe dit zit met de kosten van verblijf van je ADL assistent? Mag dit wel uit het PGB? |
Geplaatst: donderdag 27 Januari 2011 00:43
Corina, de kosten Thermae2000 ,sauna etc. mag je niet uit je PGB betalen, maar je ADL assistentie , die je nodig hebt, daar mag je volgens mij nog steeds de begeleiding en verblijfskosten betalen uit je PGB. Vraag voor de zekerheid je zorgkantoor, Verblijf jij in het hotel bij thermae2000 ? Zorghotel Domaine Cauberg mag je uit je pgb betalen omdat er 24uurs hulp daar aanwezig is. {deleted by moderator: commerciële links zijn niet toegestaan} groet. johan |
|
Corina |
Geplaatst: donderdag 27 Januari 2011 23:25
Ik wist al wel dat ik de verblijfskosten van het hotel niet uit mijn PGB mag betalen (en vind dat eigenlijk ook wel heel begrijpelijk!) Ik vroeg me alleen af hoe dat zit met verblijfskosten van mijn hulpverlener. Inderdaad verblijf ik altijd in het hotel van Thermae zelf. Heeft als voordeel dat ik gewoon vanuit de kamer in badkleding met badjas naar de baden kan (anders kost het omkleden ter plaatse mij wel heel veel extra energie). Maar begrijp ik nu goed dat je de verblijfskosten in dat zorghotel dat je noemde wel uit je PGB mag betalen? Of is het, zoals ik eigenlijk zelf denk, dat je dan de zorg die het zorghotel eventueel levert uit je budget mag betalen en de verblijfskosten e.d. er zelf los bijbetaald? Heb je hier ook persoonlijk ervaring mee? Hoe zit het met hulp om bv. de sauna in en uit te gaan en het zwembad bij de sauna? Kan je hier ook hulp voor krijgen vanuit het zorghotel? Dan zou ik namelijk zonder mijn eigen hulp kunnen gaan, hetgeen ook een te overwegen optie is voor mij. Nu neem ik de hulp hier telkens voor mee, voor deze en andere praktische hulp en ADL assistentie. Tot op heden heb ik altijd zelf alle verblijfskosten voor mijn hulp uit eigen zak betaald, alleen de gewerkte uren betaalde ik dan uit mijn PGB als loonkosten, Het zou een hoop geld schelen als dit anders kan, waardoor ik gewoon een keer (of misschien wel 2) vaker kan gaan per jaar :lol: . Al vast bedankt voor het antwoord. Vriendelijke groet, Corina. |
Geplaatst: vrijdag 28 Januari 2011 00:02
de moderator delete de link, welnu, ik heb ik geen enkel commercieel belang bij zorghotel Domaine Cauberg te Valkenburg. Corina: Hoe zit het met hulp om bv. de sauna in en uit te gaan en het zwembad bij de sauna? Kan je hier ook hulp voor krijgen vanuit het zorghotel? Ik ben zelf nog niet in zorghotel Domaine Cauberg geweest, maar zoals ik al zei, de verblijfskosten kun je betalen uit je pgb. Of dat zorghotel, 500 meter van thermea2000 ook voor Begeleiding kan zorgen bij thermea2000 zul je bij hen moeten informeren. zoek op internet naar Stichting RAZ. |
|
Geplaatst: maandag 13 Juni 2011 21:43
wij zijn ook in Valkenburg geweest. maar al met al het mag geen 4 steren hebben. voor mensen die moeilijk te been zijn zou ik zeggen ga er niet heen men schrijft het allemaal heel mooi op maar het is er erg slecht vinden wij en te duur zelfs als je de auto wil parkeren kost het per nacht weer 10 euro en ga zo maar door. het licht op een berg ja dat klopt. maar neem dan wel een paar ankers mee als je buiten in de zon wil rusten nou we kunnen nog wel meer op noemen maar wij komen er niet meer en dat voor een 4 steren hotel en laat staan de sauna's zijn slecht onder houden tijd voor renovatie |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk