PGB en WW
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 13 Augustus 2010 17:04
Ik werk sinds een half jaar, naast mijn fulltime baan, voor iemand met pgb. Uiteraard ontvang ik hierover ook loon. Dat ik geen ww recht heb over het loon uit de pgb is me duidelijk, maar wat als ik nu zelf een ww uitkering zou krijgen wegens ontslag van mijn fulltime baan, wordt dan al het loon wat ik uit de pgb krijg gekort? :shock: |
|
Pim |
Geplaatst: vrijdag 13 Augustus 2010 23:09
Beste Anita, Het lijkt mij dat u deze vraag het beste voor kunt leggen aan de instantie welke uw mogelijke uitkeringen gaat verzorgen, dus waarschijnlijk het UWV. Zij kunnen u dit naar alle waarschijnlijkheid het meest nauwkeurig vertellen. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
St . Zonnekind |
Geplaatst: woensdag 18 Augustus 2010 13:44
Hallo Anita Ik heb met hetzelfde dilemma gezeten. Als je het PGB inkomen al hebt naast je huidige baan, komt bij de aanvraag voor WW die PGB inkomen niet in gevaar. Wel moet je heelveel papaieren overleggen bij het UWV, maar dan behoud je gewoon dit inkomen uit PGB naast je WW uitkering. Ik hoop dat je iets met dit antwoord kunt. vriendelijke groeten Marion St. het Zonnekind |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk