1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Annuleringen logeeropvang

Auteur Bericht
Geplaatst: zaterdag 04 September 2010 20:52
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw op het forum en hoewel ik wel gezocht heb, heb ik dit onderwerp niet kunnen vinden.

Sinds dit jaar bieden we logeeropvang, weekenden en midweken.

Het is al een paar keer voor gekomen dat mensen op het laatste moment, of op de dag zelf afmelden. De factuur wordt meestal achteraf betaald.
Wij lopen dan een behoorlijk financieel risico, omdat locatie, begeleiders e.d. allemaal al zijn geregeld. Ee ander probleem is dat je tegen iemand anders NEE moet verkopen omdat het weekend vol is.

Kunnen we aan het contract een annuleringsregeling verbinden en een betaling vooraf vragen?

groet
Mark
Taco Geplaatst: zondag 05 September 2010 11:48
Hallo Mark,

vervelend dat mensen vlak voor zo'n weekend annuleren.
Je kunt gewoon een annulering termijn opnemen in de voorwaarden.

Dit onderwerp is overigens wel te vinden.
Zoek maar eens met de term: afzeggen

(zoektip voor een ieder: gebruik synoniemen!)

Groet
Taco
Matthijs Geplaatst: dinsdag 07 September 2010 22:06
Heb je daarover niets opgenomen in je algemene voorwaarden of in je zorgovereenkomst dan? Bij mij is het gebruikelijk dat annuleringen minder dan 24 uur vantevoren volledig in rekening gebracht worden. Nu heb ik gelukkig zelden annuleringen, maar in het verleden is dat wel voorgekomen en ik heb nooit meegemaakt dat ouders daar moeilijk over deden.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.