1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

verantwoording budget speciaal zwemonderwijs

Auteur Bericht
Linda Geplaatst: maandag 06 September 2010 12:13
Onze zoon zit op begeleidend zwemmen dit wordt geregeld door de zwemschool hij heeft daarvoor speciaal zwemles onder begeleiding. Ik betaal het bedrag vanuit mijn budget (hij is geindiceerd voor begeleiding groep)
Op het verantwoordingsformulier vul ik het bedrag en het nummer van kamer van koophandel in en de naam van de zwemschool en daarbij kruis ik het vakje groep aan. Is dit juist en krijg ik daar geen problemen mee omdat ik het geld stort naar een zwemschool (die wel dus speciaal begeleidend zwemmen biedt) niet dat ik dadelijk alles moet terug betalen want het is een flink bedrag per maand.

mvg
Pim Geplaatst: maandag 06 September 2010 20:37
Beste Linda,
Als het goed is dan krijgt u ook bonnetjes of facturen van de zwemschool, deze zult u samen met de betalingsbewijzen moeten opsturen.

Als u geen facturen krijgt, moet u daar om vragen. Het zorgkantoor kan anders moeilijk gaan doen en uw verantwoording afwijzen.
Dat zou betekenen dat u het geld alsnog zelf moet betalen.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Linda Geplaatst: maandag 06 September 2010 20:46
Hoi Pim,
bedankt voor je reactie.
Ik heb idd een factuur gekregen en hier staat alles netjes op vermeld er staat ook bovenaan betreft begeleiding augustus.
Betalingsbewijs neem ik aan dat je bv een afschrift bedoeld vd bank want ik maak alles per internet over.

mvg

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.