reiskosten bij indicatie vervoer
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 13 September 2010 12:04
ik heb een indicatie voor vervoer; nu wordt ik vaak door familie weggebracht; ik heb geen zorgovereenkomst met ze, maar mag ik hun wel de reiskosten vergoeden die ze voor mij maken wanneer zij mij rijden? |
|
Pim |
Geplaatst: maandag 13 September 2010 19:57
Beste Cockie, Aangezien u het bedrag uiteindelijk ook weer correct moet verantwoorden en daarmee dus ook moet kunnen aantonen dat u een contract heeft met deze partij is het noodzakelijk om wel iets van een eenvoudig contract af te sluiten met deze mensen. Daarvoor kunt u gratis terecht onder andere bij de Sociale Verzekerings Bank op http://www.svb.nl Als zij maandelijks zorgen voor een overzicht van de gereden kilometers (mag ook per keer) dan kunt u dat erna gewoon naar hun overmaken. Als uw budget dat toelaat kunt u eventueel in het kader van begeleiding ook de uren die zij besteden aan het u erheen brengen en erbij zijn vergoeden. Let wel dat dit weer even anders gaat want dat zij dan in loondienst bij u zijn. Verloning is vaak gratis uit te besteden aan dezelfde SVB. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk