1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

12 november informatiemiddag voor zorg-freelancers

Auteur Bericht
Annelies Geplaatst: zaterdag 18 September 2010 10:53
Op 12 november 2010 is er een informatiebijeenkomst voor (startende) zelfstandig verpleegkundigen en verzorgenden.
Dit is van 13:00 u tot 16:30 u in Maarssen.

Mocht je hier meer informatie over willen zoeken, google dan op : Interimzorgnetwerk
( ik mag namelijk geen website noemen op dit forum ).
Klik dan bij deze website, onder het menu ( links ) op : scholing.

Er komt iemand spreken van de Kamer van Koophandel, evenals ondergetekende.

m.v.g., Annelies Blekman, thuisverpleegkundige
Annelies Geplaatst: maandag 20 September 2010 12:16
Mocht je meer informatie over de gehele scholingsdag op 12 november willen hebben, dan kun je ook zoeken op google met de woorden : Interim verpleegkundige
( ik mag namelijk geen website noemen op dit forum ).

Klik dan bij deze website, onder het menu ( links ) op : scholing.
´s Morgens is er ook een workshop, namelijk over hoe je als zorgfreelancer Linkedin kunt gebruiken.

m.v.g., Annelies Blekman, thuisverpleegkundige
Matthijs Geplaatst: woensdag 22 September 2010 23:04
Mooi initiatief hoor, maar ik vind het zo jammer dat net als zovele initiatieven ook dit zich enkel op mensen richt die verpleging en verzorging bieden. Behalve het helaas ter ziele gaande Phorza en het beroepsregister BAMw is er voor mensen als ik die begeleiding en verblijf bieden aan jongeren met autisme/adhd helaas weinig te vinden. Goede hoop had ik toen Lex Tabak de Coöperatieve vereniging voor zelfstandige zorgprofessionals oprichtte. Maar ook daar vrijwel alleen verzorgenden en verpleegkundigen. Ik heb vaak het gevoel er een beetje alleen voor te staan. Ik red me prima alleen, maar zou het zo fijn vinden om meer mogelijkheden voor netwerken en het werken aan beroepscompetenties te hebben.

En zo ook de mogelijkheid om met collega's samen te kunnen werken. Om indien ik eens veel liefhebbers voor verblijf heb een tweede begeleider naast mijzelf in te zetten. Of om op iemand een beroep te kunnen doen als ik ziek ben, hoe zeldzaam dat ook is. Of om samen intervisiebijeenkomsten te hebben. Of om een cliënt door te verwijzen als het tussen hem/haar en mij niet klikt. Of... nouja de boodschap is helder.
Anne Geplaatst: donderdag 23 September 2010 00:00
beste Mwolthers, ik weet niet waar je woont, maar ik ben bezig om een intervisiegroep op te zetten in midden nederland, specifiek voor mensen die o.a. begeleiding geven. Zelf ben ik aangesloten bij verschillende beroepsverenigingen en heb ik al een intervisiegroepje lopen voor kunstzinnig counsellors. Dit in midden nederland (amersfoort).
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag en anders is het altijd een optie om zelf iets op te zetten?
Matthijs Geplaatst: zondag 26 September 2010 22:24
Dankjewel Anne. In mijn profiel kan je zien waar ik woon; in Baambrugge, tussen Amsterdam en Utrecht in, niet ver van Amsterdam.

Amersfoort is zo'n 45 kilometer voor mij schat ik. Hilversum of Utrecht zouden goed te doen zijn voor mij. Amersfoort ga ik niet op geregelde basis doen, maar voor een keer, om mensen te leren kennen, zou ik dat best willen.
Tanja Geplaatst: vrijdag 08 Oktober 2010 19:35
Ik wil me ook vooral richten op begeleiding. Ben nog helemaal nieuw en moet nog vanalles uit zoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat, dus misschien kom ik toch wel naar die bijéénkomst. Maar ik zie vee lverpleegkundige en verzorgende inderdaad.
:)

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.