Geen reactie
Auteur | Bericht |
---|---|
Ilona |
Geplaatst: vrijdag 14 Januari 2011 10:28
Waar ik vaak steeds tegen aanloop is dat de vacature al is voorzien. Kan hier niet iets aangedaan worden? Bv dat de vacature maximaal een maand op de site staat en dan automatisch wordt verwijderd, of dat de zorgaanbieder een mailtje krijgt ter herinnering dat hij/zij over 7 dagen zijn/haar advertentie weer moet activeren als men nog niet is voorzien. Want ik vind het zonde van mijn geld om te reageren en dan te horen te krijgen dat men allang is voorzien van iemand. |
Gast |
Geplaatst: vrijdag 14 Januari 2011 13:06
Beste ZoekPgbZorgers, Wij hebben al eerder onder dit kopje doorgegeven welke maatregelen wij o.a. treffen inzake het niet reageren op berichten en inzake de actualiteit van de advertenties. Wij zijn aanhoudend bezig om de website te verbeteren. Wij vinden het heel vervelend dat er niet gereageerd wordt en inmiddels hebben we daarvoor al 26 maatregelen in het systeem ingebouwd om dit te voorkomen. Helaas is het, net als bij bijvoorbeeld Marktplaats, op internet soms zo dat mensen niet reageren. Het versturen van berichten is overigens volledig optioneel. Je kunt altijd kiezen voor alleen het plaatsen van een gratis advertentie. Met vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Laura |
Geplaatst: vrijdag 14 Januari 2011 13:53
Ik heb ook een pgb-houder die mij mailde, ik mailde (betaald) terug en nu krijg ik al een week geen reactie. Nu wilde ik deze pgb-houder nog eens mailen, maar ik zie dan in het beantwoordenscherm dat ik wederom voor dit bericht moet betalen...dat ga ik dus niet doen. Er staat toch echt dat een volgend bericht aan dezelfde persoon gratis is, hoe kan dit? |
Gast |
Geplaatst: maandag 17 Januari 2011 13:13
Beste Laura , Het vervolgcontact, het reageren op een bericht van de pgb-houder aan wie je een betaald bericht hebt gestuurd, is gratis. Als je echter opnieuw dezelfde pgb-houder wilt benaderen wordt dit niet gezien als een reactie naar de pgb-houder, waardoor je opnieuw moet betalen om een bericht te sturen. Vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Laura |
Geplaatst: maandag 17 Januari 2011 20:02
Ja, dat heb ik wel begrepen, maar hoe kan ik dan een gratis bericht versturen? Ik heb het bericht dat ik van de pgb-houder heb ontvangen beantwoord en daarvoor betaald. En als ik datzelfde bericht nogmaals wil beantwoorden, staat er onder het tekstvak dat het een betaald bericht is dat van mijn tegoed af gaat. Is er dan nog een andere mogelijkheid om een bericht te beantwoorden? |
Gast |
Geplaatst: dinsdag 18 Januari 2011 12:51
Beste Laura, Zoals je aangeeft heb je al eens eerder gereageerd op het bericht van de pgb-houder. Je wilt nu echter opnieuw contact zoeken, opnieuw reageren, op het eerste bericht van de pgb-houder, maar dat is helaas niet gratis mogelijk. Je kunt nu alleen gratis reageren op het volgende bericht, de reactie, van de pgb-houder, die je in dit geval (nog) niet hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team |
Laura |
Geplaatst: dinsdag 18 Januari 2011 15:05
Okee, dan begrijp ik het. Maar ik vind het wel jammer, want zo kun je dus niet vragen om een reactie. De pgb-houder heeft mij al benaderd en ik beantwoord zijn bericht, maar krijg vervolgens hier geen antwoord meer op...dan zou een (gratis) herinneringsmailtje om reactie wel fijn zijn... |
Mariëtte |
Geplaatst: woensdag 19 Januari 2011 09:38
Dag Laura, Ik heb een aantal reacties gehad op mijn advertentie.Ik doe ook mijn best om een vriendelijke mail terug te sturen,zelfs met vermelding van mijn eigen e-mail adres !!zodat men geen kosten heeft.Van de 5 zorgaanbieders hebben 3 niet het fatsoen om te reageren. Dit terwijl ik afhankelijk ben van zorg een een duidelijke hulpvraag heb.Daarvoor stel je je ook kwetsbaar op.Ik heb ook 2 maal gehad dat iemand op de geen interesse knop drukt zonder uitleg waarom men geen interesse heeft.Ook niet als je daar om vraagt want de dagdelen en de dienst staan dan wel als beschikbaar en geboden.Dit maakt best onzeker moet ik zeggen.Ook worden er bedragen gevraagd voor hv die ver boven het hv tarief liggen.Schandalig vind ik dat ,maar wel veelzeggend over diegene die de hulp aanbied. Het gaat dus om fatsoen wat mensen wel of niet hebben en niet zozeer een zorgaanbieder of een pgb houder. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk