zusje 18+ inwonend bij mij met pdd nos adhd borderline
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: dinsdag 21 September 2010 19:42
hallo! mijn zusje die in november 19 word heeft al heel haar leven begeleiding vanwege haar agressie pdd nos adhd borderline en licht verstandelijke beperking ze heeft altijd onder begleiding gewoont en dit werd vergoed door het pgb nu ben ik haar mentor geworden en woont ze bij mij nu is mijn vraag kan dat ook betaald worden door pgb kan namelijk niet aan het werk aangezien zij veel begeleiding nodig is in haar doen en laten en ze natuurlijk ook leren moet om op zich zelf te gaan en wat is dan het tarief mvg nadine |
|
Varadi |
Geplaatst: woensdag 22 September 2010 09:45
Ja hoor dit kan zeker jij als zus kan zeker betaald worden vanuit je zusje haar pgb, het tarief hiervoor zal je zelf moeten berekenen n.a.v. wat zij krijgt en wat jij hiervoor per week moet/kunt doen voor haar. Want je moet zorgen dat je haar budget opmaakt aan zorg en begeleiding anders kan je volgend jaar gekort worden. Let er wel op dat je er iemand bij zoekt want het is natuurlijk ook belangrijk dat jouw zus buitenom jouw hulp van anderen krijgt enaccepteerd zodat jij ook kan opladen, want je moet ervoor waken dat je ook je eigen leven behoud. succes hiermee. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk