PGB en nu??
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 29 Oktober 2010 21:01
Hallo, Ik krijg nu voor het tweede jaar een PGB voor mijn zoon met gecombineerd type ADHD. Ik krijg voor mijn zoon oa begeleiding individueel in uren, klasse 1 0 tot 1,9 uur per week. Wat voor bedrag ik hiervoor krijg is nog niet bekend. Ik moet de papieren van het Zorgkantoor daarvan nog krijgen. Ik heb het plan opgevat om een buddy voor mijn zoon te zoeken. Iemand die 2 middagen in de maand leuke dingen met mijn zoon gaat doen maar hem ook begeleid in het reguleren van zijn boosheid, hem traint in zijn sociale vaardigheden enz enz. Ik heb iemand op het oog die zelf ook geinteresseerd is. Deze persoon is werkzaam als zorgcoordinator op een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking en schrijft oa zelf zorg/begeleidingsplannen voor zijn clienten. Ik vraag me nu af wat ik deze persoon per uur zou moeten betalen als ik hem inhuur voor mijn zoon. Moet ik hem ook doorbetalen bij ziekte van onze kant, moet ik hem vakantiegeld betalen, hoe verantwoord ik het eea bij de belasting?? Betaal ik hem reiskosten als hij bv met zijn eigen vervoer naar het zwembad oid gaat, waarvan betaal ik de entree en dat soort dingen? Ik hoop dat er mensen zijn die mij iets wijzer kunnen maken. Gr eef |
|
Geplaatst: vrijdag 29 Oktober 2010 21:55
Raadpleeg de brochure: PGB in 8 stappen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk