•Pgb tarief voor begeleiding in uren: gemiddeld € 37,36 per
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: zondag 31 Oktober 2010 16:40
hallo allemaal, nog even een vraagje: Waar is dit bedrag op gebasseerd en waar bestaat dit bedrag uit? alvast bedankt groeten, Jill |
Elsbeth |
Geplaatst: zondag 31 Oktober 2010 23:22
Ik kan het via mijn profiel uitleggen. Groet, Elsbeth |
Foveo |
Geplaatst: donderdag 11 November 2010 00:58
Begeleiding kost bij ons €45 per uur. Dat is incl. reiskosten, reistijd, rapportage en meerwerk orthoagogische diensten. Per saldo zit op een uur begeleiding het volgende: de feitelijke begeleiding de rapportage het verzenden van de rapportage de controle van de ortho (wekelijkse controle van rapportages!) de zorgcoordinatie het periodeverslag |
Johanna |
Geplaatst: vrijdag 12 November 2010 08:24
Hoi Jill, licht eraan waarvoor je begeleiding wil, de kosten daarvan kunnen namelijk verschillen. Zelf geef ik begeleiding en reken daarvoor 52,56 per 2 uur exclusief reiskosten. De begeleiding is dan gericht op zelfredzaamheid, dingen aanleren, etc. dat is client afhankelijk want niet iedereen wenst dezelfde begeleiding te krijgen of heeft dezelfde begeleiding nodig. Er wordt dan een persoonlijk plan opgesteld, observatieverslagen geschreven, doelen gesteld en natuurlijk de begeleiding gegeven. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk