voorkosten
Auteur | Bericht |
---|---|
Marion |
Geplaatst: donderdag 04 November 2010 14:20
Alvorens je iemand gevonden hebt met wie je een contract kunt afsluiten ben je al veel tijd en geld kwijt. Per pgb-houder moet je immers 10 euro betalen. Welke ervaringen hebben jullie als zorgaanbieders? Marion |
Pim |
Geplaatst: donderdag 04 November 2010 15:02
Beste Marion, Mijn ervaring als ondernemer is dat de kosten van deze website erg laag zijn in vergelijking met andere vormen van adverteren/ klanten werven. Het kost zeker tijd en geld, maar het is sowieso moeilijk om particuliere klanten te bereiken en over te halen op dit moment. Dat er dan mensen niet reageren op uw berichten is vervelend, maar komt bij alle vormen van reclame maken voor. Het is uiteindelijk iets dat wel weer is terug te verdienen als er kwaliteit geboden word en goed word ingespeeld op de wensen en verwachtingen van de klant. Ook voor mensen in loondienst is het feitelijk gezien niet zo heel duur. Voor solliciteren is men ook tijd en geld kwijt aan het schrijven van brieven. Ook daar komt lang niet altijd het verwachte resultaat uit. Overigens snap ik niet dat u 10 euro per PGB houder uitgeeft. Mijns inziens zijn de kosten per bericht lager, of heb ik dat mis? Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Matthijs |
Geplaatst: vrijdag 05 November 2010 02:22
Nou ik heb toch al redelijk wat klandizie via deze website binnen gehaald en dat heeft me nog nooit 10 euro gekost! Het kostte me enkel een berichtje, kosten € 1,50 en daarnaast breng ik bij een kennismakingsbezoek altijd een pakketje met modelcontracten en informatie mee en maak ik natuurlijk reiskosten. Maar op het moment dat iemand al kennis wil maken is die investering peanuts. Hoe kom jij aan die 10 euro? |
Foveo |
Geplaatst: donderdag 11 November 2010 00:54
Je moet kosten als ondernemer zien in verhouding. Met deze site houdt je iets in de lucht van je eigen belang is. Dan zou ik niet moeilijk doen over iets van €10,- Adverteren kost een veelvoud daarvan. Deze site is een goedkope mogelijkheid om een groot gebied te bereiken. Niet dat wij klanten krijgen waar we direct van weten dat ze hier zijn geweest maar naamsbekendheid mag ook wel wat kosten :) |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk