inschrijving
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: maandag 15 November 2010 14:18
Geachte mevrouw / heer, ik heb mij ingeschreven als aanbieder voor werk. maar ik krijg berichten van mensen die zorg aanbieden. dit gaat niet helemaal. goed. ik zoek zelf werk. hoe kan dit? |
|
Johanna |
Geplaatst: dinsdag 16 November 2010 06:34
Dat probleem had ik ook, denk dat het ligt aan het feit dat of de mensen gewoon niet goed lezen of je omschrijving voor het aanbieden van zorg niet duidelijk genoeg is. Ik heb de omschrijving verandert en toen werd het een stuk minder, maar er blijven er altijd tussen zitten die niet kunnen lezen :) |
Gast |
Geplaatst: dinsdag 16 November 2010 10:19
Beste Anita, ZoekPgbZorg zoekt voor de gebruiker de juiste match en e-mailt deze berichten naar de gebruiker. De instellingen voor de zoekopdracht zijn te vinden en door de gebruiker te beheren onder ‘advertentie --> zoekopdracht’. Als je je aanmeldt krijg je elke dag een e-mail met maximaal 10 geschikte en actieve ZA/ZB/ZV's. Het kan dan ook voorkomen dat je een week lang elke dag een e-mail ontvangt. Nadat je alle geschikte ZA/ZB/ZV's in je e-mail hebt ontvangen, krijg je alleen nog maar een e-mail als er een nieuw geschikte ZV/ZB/Za heeft aangemeld op ZoekPgbZorg. Zorgaanbieders krijgen standaard ook advertenties van andere Zorgaanbieders in de e-mail. Dit omdat er veel zorgaanbieders aan bemiddeling doen of op zoek zijn naar collega's. Je kunt deze functionaliteit zelf uitschakelen en/of aanpassen onder de zoekopdracht in jouw advertentie. Met vriendelijke groet, Het ZoekPgbZorg Team. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk