intervisieleden gezocht omgeving assen,groningen,beilen
Auteur | Bericht |
---|---|
Gerrit |
Geplaatst: dinsdag 16 November 2010 13:43
voor onze intervisiegroep van nu 5 leden zoeken we nog belangstellenden. de groep bestaat nu uit mensen die begeleiding bieden via pgb. de bijeenkomsten worden gemiddeld 1x per maand gehouden bij een van de leden thuis. het max aantal leden hebben we op 7 a 8 gesteld. de regio waar het om gaat is assen,groningen,beilen. uiteraard is het mogelijk om in overleg een keer vrijblijvend te deelnemen. wij wachten op jullie reactie's ! |
Watze |
Geplaatst: vrijdag 19 November 2010 19:24
Dag Gerrit, Is het op basis van intervisie voor de hele groep of leid jij het en wil je er voor betaald hebben? Ik hoor graag hoe je het bedoelt!! Vr. gr. Watze Koelmans {deleted by moderator: contactgegevens worden verwijderd, verwijs naar je advertentie} |
Dani |
Geplaatst: maandag 22 November 2010 13:06
Het lijkt me heel goed om met elkaar uit te wisselen waar we tegenaan lopen. Ik wil daar wel graag aan meedoen, maar alleen als het onbetaalde onderlinge uitwisseling betreft, leren van en aan elkaar. Ik woon regio Arnhem/Nijmegen. Mocht iemand uit deze regio geinteresseerd zijn zouden we samen kunnen reizen.... Met vriendelijke groet, Dani van Oosterhout. |
Gerrit |
Geplaatst: woensdag 24 November 2010 13:24
het deelnemen is kostenloos. ik ben een van de deelnemers. wij hebben ervoor gekozen om de zaken onderling te regelen en het op die manier ook laagdrempelig te houden. dus onderlinge uitwisseling van kennis ,ervaring, problemen waar je tegen aanloopt, ethische kwesties etc. |
Gerrit |
Geplaatst: woensdag 24 November 2010 13:26
hoi dani, je bent van harte welkom . je moet je echter wel realiseren dat we ons richten op de regio zoals vermeldt. we hebben de afspraak om wisselend bij de leden de intervisie te houden maar bovenstaand betekend wel dat we niet naar arnhem komen. (hoewel een zeer mooie stad en omgeving.) groet gerrit. |
Marike |
Geplaatst: donderdag 02 December 2010 22:00
goedenavond. Ik heb ook wel belangstelling voor deze intervisie. als beginnend ZZP'er loop ik nog tegen veel dingen aan dus ik ben benieuwd of jullie nog ruimte hebben. Met vr gr Marike |
Gerrit |
Geplaatst: vrijdag 03 December 2010 14:59
hallo marike, er is nog plaats. neem even contact met me op , dan kan ik je informeren wanneer de eerstvolgende bijeenkomst is en waar. de volgende x is waarschijnlijk in januari . groet gerrit. |
Marike |
Geplaatst: maandag 06 December 2010 10:45
Hey Gerrit, Super! zodra ik even wat (meer) tijd heb, stuur ik je een bericht met contact gegevens.... |
José |
Geplaatst: donderdag 09 December 2010 16:05
hallo graag zou ik deelnemen aan de intervisiegroep welk tijdstip, kunt u mij iets meer vertellen wie erin zitten groet josé |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk